Geslaagde PR-campagne levert grootschalige media-aandacht op


Yanina Wickmayer verzilverde op zeventienjarige leeftijd een plaats in de top 500 van het vrouwentennis. Na een aantal sterke grand slams en andere toptornooien, koos Yanina in 2014 voor een andere carrière. Ze opende KAAI16: een originele locatie in een oude meelfabriek in Hasselt voor business events, flex offices en een restaurant.

Het conceptteam achter KAAI16 / Yanina Wickmayer, schakelde Karabas Communication in voor de PR-campagne van de lancering. De persconferentie lokte enkele tientallen journalisten en kreeg bijzonder veel regionale en nationale media-aandacht: op televisie en radio in magazines en kranten en op belangrijke websites.

De opening haalde het journaal en de covers van kranten en tijdschriften. En er verschenen talloze interviews in uiteenlopende media. Kortom, KAAI16 was wekenlang hot news in België.

Sinds 5 december 2014 staat de telefoon niet meer stil bij KAAI16, met een goed gevuld orderboekje als kers op de taart. Daarvoor doen we het!

Dienstverlening Karabas:

  • PR-campagne: persuitnodigingen, persbericht, persconferentie, persopvolging