public relations

U staat in de krant. En het is goed nieuws.

PR betekent letterlijk ‘uw relatie verzorgen met het publiek’ en is dus sowieso een belangrijke factor in uw communicatie. Het juiste nieuwsbericht op het juiste moment in de juiste media kan het verschil maken tussen veel of weinig ‘publiek’ op uw event, wel of geen interesse voor een nieuw product of een nieuw initiatief, een positieve of een minder positieve reputatie.  

Zoals alle communicatie is ook pr een vak apart dat u maar beter toevertrouwt aan mensen die niet aan hun proefstuk zijn, goede contacten onderhouden met de publieke en de gespecialiseerde pers, de kunst verstaan om uw boodschap in de juiste bewoordingen over te brengen en persconferenties te organiseren waarop de pers ook aanwezig is.

Een pr-specialist als Karabas Communication zorgt ervoor dat de professionele pers én invloedrijke figuren op de sociale media, over u schrijven. De doelstelling is bijdragen tot een positieve meningsvorming, een betere reputatie en een grotere geloofwaardigheid. We schrijven uw persberichten en verzenden ze naar de juiste kanalen. We helpen u om relaties aan te knopen en te onderhouden met relevante media, journalisten en bloggers.

Karabas Communication heeft er al heel wat jaren pr-ervaring opzitten. Een mooi voorbeeld van een constructieve en effectieve pr-campagne is de communicatie rond ‘Vrienden van de Smaak’. Een activiteit die ondertussen heeft geleid tot enkele duizenden bezoekers, een prachtig boek, en een toenemende publieke interesse voor authentieke producten en recepten van bij ons.

Content marketing is a long relationship.
It's not a one nights stand.

Realisaties

Referenties

Fotografie