mediaplanning

De media zijn overal. Waar bent u?

Als u een product of dienst aanbiedt waarmee u een miljoenenpubliek bereikt en over een communicatiebudget beschikt waarmee u die doelgroep het hele jaar door via de massamedia kunt blijven bereiken, dan zullen wij de laatsten zijn om u op andere gedachten te brengen. Wilt u met een veeleer beperkt budget toch zoveel mogelijk potentiële consumenten informeren, interesseren én doen kopen, dan tekenen we graag het mediaplan voor u uit om die doelstelling om te zetten in een concreet resultaat.

Mediaplanning is een essentieel element van uw marketingstrategie. Maar dat wist u al. Wat u wellicht nog niet weet, is dat Karabas Communication, een communicatieprofessional in stelling brengt die -al zegt hij het zelf- deze materie van a tot z in de vingers heeft. Nationaal, regionaal, lokaal. Offline, online, al dan niet met de inzet van sociale en interactieve media. Geïntegreerde mediacampagnes bestaande uit print, online, outdoor, guerilla, radio en/of tv. Altijd op basis van een grondige analyse, binnen de perken van uw budget, in lijn met uw marketingstrategie en met meetbaar resultaat. En ja, tot en met de media-aankoop, indien u dat zou wensen.

Het kan gebeuren dat we u media aanraden die u niet meteen had verwacht of dat we u de media die u had verwacht pertinent afraden. Weet dan dat Karabas Communication zich bij zijn mediakeuze uitsluitend laat leiden door meetbare doelen en resultaten, niet door voorkeuren. Wij zweren nu eenmaal bij een constructieve en effectieve communicatie. Omdat we u naderhand graag nog recht in de ogen willen kijken.

Nobody reads ads. People read what interests them.
Sometimes, it's an ad.

Realisaties

Referenties

Fotografie