creatie

Sprekende beelden, beeldende teksten

Ooit stuurde een Nederlands reclame-agentschap een folder de wereld in met collages van nooit verschenen werk. Versnipperde creaties die letterlijk in de prullenmand waren beland en daarna weer waren opgevist en in elkaar geplakt om te tonen waartoe ze als bureau in staat waren... àls de klant maar iets meer durf had getoond en bereid was geweest om zich echt onderscheidend te profileren. Een geintje, natuurlijk. Maar toch. De boodschap was duidelijk: vertrouw op het creatief vernuft van uw bureau.

Karabas Communication zorgt niet alleen voor een sterke branding en efficiënte marketingstrategie, maar ook voor de creatieve invulling ervan. Een origineel concept en grafische vormgeving die uw boodschap onderscheidend in beeld brengt. Een content die dezelfde boodschap aantrekkelijk verwoordt. Kortom, een creatieve communicatie waarmee u scoort bij uw doelgroep.

Het Karabas communicatienetwerk zet hiervoor mensen aan het werk wiens werk zelden in de prullenmand is beland. Jonge, dynamische creatieven, die de tijdsgeest als geen ander weten te vatten, en senior vormgevers en copywriters die je niet meer moet vertellen hoe je met één zinnetje, één jingle, één welgemikte brief of speech een markt in beweging kan brengen.

Bij Karabas Communication staat ook een prullenmand. Maar daar zult u nooit goede ideeën in terugvinden. Die voeren we gewoon uit. Constructief en effectief. 

Mass advertising can help build brands,
but authenticity is what makes them last.

Realisaties

Referenties

Fotografie