branding

You have a dream

Martin Luther King en zijn legendarische speech I have a dream  zijn en blijven een voorbeeld van de communicatieve kracht van branding. "Dit is wie ik ben: iemand die een droom wil realiseren. En dit is wat ik daarmee wil bereiken: een rechtvaardige, geweldloze samenleving." Een boodschap die, meer dan een halve eeuw later, nog niets van haar betekenis heeft verloren, nog altijd actueel is en ook de nieuwe generaties aanspreekt.

Waarom we precies dit voorbeeld hebben gekozen? Omdat I have a dream letterlijk zegt wat branding in essentie betekent: je droom een naam, gezicht en een betekenis geven. Of, in communicatietermen: uw product, uw organisatie, uw initiatief wapenen met een sterke naam, een tijdloos logo en een aansprekende boodschap. En dat is dan weer de droom van Karabas Communication. De unieke merkidentiteit ontwikkelen die uw merk en uw boodschap in de harten en de hoofden van uw doelgroep moet griffen. Om ze vervolgens via een volgehouden marketingstrategie succesvol in de markt te zetten. Zodat u zich nog vele jaren later niet alleen onze naam herinnert, maar vooral onze aanpak en het resultaat dat die heeft opgeleverd.

Als u zichzelf ooit wilt feliciteren met uw communicatiekeuze, kunt u best nu al even contact opnemen met een bureau dat u die constructieve en effectieve communicatie kan bezorgen. Karabas Communication is kandidaat.

A brand is no longer what you tell the consumer.
It's what consumers tell each other.

Realisaties

Referenties

Fotografie