over ons

Als 1 man achter uw communicatie

Kan één man wat je normaal mag verwachten van een gemiddeld communicatiebureau van pakweg 10 à 15 mannen/vrouwen? De tijd nemen voor een grondig intake gesprek? Op basis daarvan een marketingaanpak-op-maat voor u ontwikkelen? En die vervolgens succesvol off- en online uitrollen? Onafhankelijk betrouwbaar advies geven? En het geheel met argusogen opvolgen?

Ja. Zeker als die ene man kan putten uit ondertussen ruim 20 jaar ervaring als marketeer, mediaplanner en projectmanager. Als hij heeft geleerd wat je vooral niet moet doen om constructief en effectief te communiceren. En als hij zo vooruitziend is geweest om de betreden paden tijdig te verlaten. Als hij er, bijvoorbeeld, voor gekozen heeft om een flexibel communicatienetwerk uit te bouwen, waarin hij zelf de sturende rol vervult en de grote lijnen uitzet. Een netwerk van off- en online creatieven en professionele dienstverleners die zich hebben doorontwikkeld tot specialisten in hun vak, die de visie van Karabas op communicatie delen en die waar en wanneer nodig kunnen ingezet worden.

Ja, ook voor die landelijke campagne waarmee u het vertrouwen moet winnen van een doelgroep die steeds meer belang hecht aan transparantie en duurzaamheid. En ja, ook voor die éénmalige opdracht die voor u het verschil moet maken tussen een anonieme of een geprofileerde aanwezigheid in de markt.

Kortom, Karabas Communication is het voortdurende bewijs van hoe je als één man achter een communicatieproject kan staan. 

Teamwork makes the dream work.
Karabas Communication is niet uit op prijzen. Maar als die gewonnen worden, zijn we daar natuurlijk blij mee. 

In 2014 won Karabas Communciation de PR- & Advertising Award (winnaar Limburg). 

En het kook- en sfeerboek Met Vrienden van de Smaak aan tafel behaalde een Top 10 nominatie bij de Gourmand World Cookbook Awards 2015.

Realisaties

Referenties

Fotografie