Sterk geprofileerde en goede gesmaakte campagne

Dag van de Smaakmakers, een initiatief van Puur Smaak vzw, biedt producenten een platform om hun producten te promoten en hun verhaal te delen met het grote publiek. De organisatie wil mensen opnieuw dichter bij de producten op hun bord brengen. Tegelijkertijd wil ze producenten de kans geven om hun producten te promoten, nieuwe doelgroepen aan te spreken en extra klanten te werven. 

Na de geslaagde editie in 2015, volgt een tweede Dag van de Smaakmakers op zondag 25 juni 2017. Karabas Communication bedacht het concept, ontwikkelde de huisstijl en alle communicatie-uitingen en verzorgde ook de praktische realisaties van deze unieke culinaire happening. Karabas Communication zette een grootschalige mediacampagne open voerde een intensieve on- en offlinecommunicatie... We konden ook belangrijke mediapartners overtuigen om samen in dit boeiende verhaal te stappen en er mee hun schouders onder te zetten.

Dienstverlening Karabas:

  • creatie: concept, naam, logo, huisstijl, brochure, affiches, stickers, beach flags, spandoeken, drukwerk, advertenties, radiospots, ...
  • creatie radiospot: concept, copywriting, stemselectie (Koen van Impe, Ivan Pecnik), productie radiospots
  • mediaplanning: mediastrategie, mediaplanning, media buying
  • online marketing: e-mailings, SEA-campagne, Facebook ads, social media
  • PR-campagne: persuitnodigingen, persberichten, persconferentie, persopvolging
  • events: concept, experience marketing, advies
  • fotografie: concept, shooting
Beluister de radiospot Beluister de radiospot