out-of-the-box denken leidt tot in-the-box succes
 

BroodNodig is een ambachtelijke bakkerij die een even simpel als uniek concept ontwikkelde: kraakvers brood dichter bij de mens brengen via zelfbedieningswinkels. Elke morgen vertrekt het verse brood van de bakkerij in Hofstade naar een tiental BroodNodig-shops in het Mechelse. Zo hebben mensen de klok rond, het hele jaar door, toegang tot lekker ambachtelijk brood. Een geslaagde combinatie van ambacht, technologie en innovatie.

Karabas Communication bedacht, ontwierp en verspreidde een huis-aan-huisfolder om het bijzondere concept en de nieuwe unieke broodzakken bekend te maken en de verkoop te ondersteunen. Ook voor de copywriting van de website, de sfeervolle fotografie, en de nieuwe inrichting van de shops doet BroodNodig een beroep op Karabas Communication.

Dienstverlening Karabas:

  • creatie huis-aan-huis mailing: concept, copywriting, ontwerp, drukwerk
  • online marketing: copywriting website
  • concept interieur shops: creatie, concept, ontwerp, copywriting, realisatie (upcoming 2016)
  • fotografie: concept, shooting